Betalen

Betaalmethoden

Met geld. Of cadeaubonnen. En welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd

 

Helaas is dat niet mogelijk bij ons.

Betalingsherinnering en incasso

Als we geen betaling hebben gekregen, helpen we je eraan te denken.

  • 2 weken nadat je je artikelen ontvangen hebt, krijg je de eerste betalingsherinnering per e-mail.
  • Een eventuele tweede betalingsherinnering e-mailen we 2 weken na de eerste herinnering. Hiervoor brengen we € 3,- in rekening.
  • Een eventuele derde betalingsherinnering sturen we 2 weken na de tweede herinnering per mail én per post naar het factuuradres van je bestelling. Hiervoor brengen we € 3,- in rekening.
  • Heb je daarna nog niet betaald dan dragen we je over aan het incassobureau.

Ondertussen al betaald?
Als je minder dan 5 werkdagen geleden betaald hebt, is de verwerking van je betaling waarschijnlijk gekruist met je betalingsherinnering. Je hoeft de herinnering dan niet te betalen.

Ondertussen geretourneerd?
Dan is de verwerking van je retourzending waarschijnlijk gekruist met je betalingsherinnering. Zodra we bevestigen dat we je retourzending ontvangen hebben, hoef je de herinnering niet meer te betalen.

Bestelling niet ontvangen?
Klopt het afleveradres? En hebben je buren je pakket niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan zoeken we uit wat er met je pakket gebeurd is.